FEELIN´ G G GREAT!

God morgon raringar!
Härligt med en mini-söndag idag va? För mig kom en sovmorgon väldigt lägligt för jag har varit såå trött de sista veckorna.
I söndags checkade vi iaf in i nya lägenheten och det känns som himmelriket att få lite space och bo där allt är helt nytt & fräscht! Självklart är fortfarande massa flyttlådor och saker som ligger huller om buller men det är vi ju
vana med sen den förra lägenheten ;)

På agendan idag står det : Besöka olika möbelvaruhus, tvätta, städa & fixa.

Nu ska jag ta och göra frukost till mig och kika på ett avsnitt av Hart of Dixie. Jacob ligger och snarkar fortfarande efter en kväll med boysen.. Hoppas han inte tror att han kommer undan IKEA pga bakfylla ;)

Ta hand om er!

Söta kommentarer
Postat av: Eleonore

Dags för uppdatering nu Elena!! :-)

Hoppas ni kommer trivas gott i nya lägenheten!

Önskar se bilder i bloggen!! :-)

Kram

2012-05-22 @ 21:37:51
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback