FÖRSTA VECKAN I MAJ

Hej på er!
Visst är det härligt att vi tågat in i maj? Solsken, varmare dagar & kliande ögon ;)

Idag har vi varit i J´s mormors lägenhet och kikat runt. Man blir förundrad över hur mycket saker äldre människor samlar på sig. Jag kommer ihåg när min mormor gick bort och vi skulle gå igenom hennes lägenhet, vi hittade små lådor med kvitton som hon hade sparat. Inte bara kvitton på dyra saker utan även ICA kvitton och liknande. Haha!

På måndag
får jag & J äntligen nycklarna till vår, jaa V Å R fina lägenhet som vi köpt tillsammans. 
Jag har fjärilar i magen & kan knappt vänta tills vi kliver in igenom dörren.

Nu ska jag gå och snygga till mig lite :)
Hoppas ni får en trevlig kväll!




Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback