H E L L O O O !

Heeej sötnötter!
Ojojoj vilket blogguppehåll det blev den här gången.
Verkligen inte något som varit planerat utan jag har bara haft sååå mycket de senaste veckorna att bara tanken att sätta mig vid datorn har gjort mig svimfärdig.

Nackdelen med att ha en blogg är att man får dåligt samvete när man inte är inne och skriver varje dag. Jag blir förvånad över att det är så många som tittar in här iaf, det gör mig väldigt glad i hjärtat! Tack till er!


Nu har  jag precis kommit hem ifrån en mini-brunch på Sickla  och slagit mig ner
i soffan med en kaffe. Jag gjorde ett jättefynd där idag som jag
tänkte att jag ska visa er imorgon ;)

Ikväll har vi bjudit hem svärmor på middag & mellomys, tror nog att det får bli mexikanska köttbullar och sedan fruktsallad & glass till efterrätt. Det blir min första mello-kväll för i år så jag vet inte alls vilka som är med och tävlar. Danny & Loreens låt har jag hört på radion men dom ska ju tävla nästa vecka :)

Hoppas ni haft en finfin dag!!
Massor med kramar




Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback