MYS PÅ DJURGÅRDEN

Todellooo sötnosar!
Är nyss hemkommen ifrån en supermysig dag på Djurgården med fina vänner.
Och ohh my vilka vår feelings jag fick! Vi tog en brunch på Hasselbacken vilket jag verkligen kan rekommendera, iaf om du vill äta gott & bli supermätt  ;)
Det fanns hur mycket gott som helst att välja på och allting var väldigt fräscht. Annars kan jag ha lite svårt för buffeér då alla hänger över maten och hostar ut basilusker mm.  Men här bar servitörerna ut nytt på faten hela tiden.

Efter maten rullade vi vidare på en stärkande promenad ;)

Hoppas ni får en mysig kväll

Söta kommentarer
Postat av: Josefin

Ja men den är ju jättebra! Jaha, 16 har jag sett... Undrar vart jag hittade det då.. Väntar på att 17 ska komma!

2012-03-11 @ 19:48:31
URL: http://josegos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback