TREJDE ADVENT

Hej på er mina vänner!
Mår ni bra denna sköna söndag? Här hemma har vi haft en lååång sovmorgon så nu är vi pigga & glada.. :) Frukosten är precis intagen och jag gör mitt bästa för att knåpa ihop ett inlägg till er & J spelar NHL hockey. Ute är det nollgradigt och snöblandat regn.. inte så mysigt så jag tänkte bjuda er på en tillbakablick ifrån förrförra helgen :)
Det var så himla fint väder så vi packade väskan med lite fika och åkte ut till Ingarö.
Helt magiskt var det där ute.
 
Nu ska jag försöka slita upp J ur soffan och piffa till granen vi köpte igår. Den här vintern har jag gått helt bananas på julkulor så den måste bara bli hur fin som helst :)
 
Sköt om er!
Kramar

Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback