AUGUSTI

Haaalloo vänner!
Förra veckan fick jag min augustibox ifrån Glossybox. Alltid lika kul att pröva nya skönhetsartiklar + att jag älskar den rosa boxen! Blir lite som julafton 1 gång i månaden ;) 
Jag blev jätteglad när jag såg innehållet i den här boxen för jag har läst att C-vitamin börjar oxiderar när det blandas direkt i kräm/vätska.Vilket gör en vanlig ansiktskräm med c-vitamin meningslös om det är just vitaminen man vill åt.
Pulvret ska iaf blandas med din dagkräm vid applicering och ska minska pigmentförändringar, rynkor & hjälpa mot akneproblem. Finns också att köpa på apoteket, för fnuttiga 545kr (!!!!!!)
Förhoppningsvis ger det här pulvret ett heelt amazing resultat ;)
 
Återkommer med en uppdatering går det går

Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback