LADY GAGA - THE BORN THIS WAY BALL

Hej finingar!
Hur mår ni? Antar att ni är pigga & utvilade nu när vi haft några lediga dagar? ;)
Jag kom precis hem ifrån jobbet (jaa alldeles på tok för sent!)  men det blir väldigt mycket att göra när man jobbar med hela världen & alla inte har ledigt samtidigt.

2 extra dagar att ta igen resulterar i måååånga mail och otaliga reminders om hur  **urgent** just deras ärende är. Phuu!

Hann iaf med att surfa in på Aftonbladet på lunchen och där möttes jag
av en rubrik som jag väntat länge på!

Lady Gaga kommer till Sverige i Augusti!


I maj förr-förra året var jag och en av mina bästa vänner i Globen och såg Lady Gaga.
Det var en helt oförglömlig show och ett magiskt uppträdande!!
Nu gäller det bara och försöka få tag på några biljetter! ;)

Nä nu ska jag övertala min hockeytokiga sambo att elitseriefinalen inte alls är det viktigaste som går på tv

Kramar till er!



Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback