LITE ACTION I VARDAGEN

Hallå mina vänner!
Vet ni vad? Nu när jag äntligen tagit semester för att åka upp till mitt älskade Sundsvall, ja vad händer då? Jo den här snuvan jag burit på i mer än 1 månad bryter ut och jag lyckas bli dunderförkyld på tåget hit , feber och hela skiten. Jisses vilken otur jag har alltså, jag som har sååå mycket roligt att de fram emot. Jag har varken tid eller ork att vara sjuk.

Igår på tåget, mitt i detta snörvlande (stackars karl som satt brevid mig, han måste varit livrädd) så upptäcker jag att jag har sambons lägenhetsnycklar med mig i väskan.
S. U. C. K.
Klockan är 16:30, alltså har fastighetskötaren gått hem för dagen och
telefontiden hos fastighetsägaren är stängd sedan länge.  
P. U. S. T.  Ringer till Securitas och ber dom bryta upp låset i femtioelvabitar men hinner ångra mig och Jacob åker och prövar lyckan på fastighetsägarens kontoret i stället. Lyckligtvis får han tag i en av personalen som otroligt nog råkar jobba övertid just idag. Efter lite övertalning låter hon Jacob skjutsa henne hem till oss för att öppna dörren.

Tack gode gud för att jag har en snygg, härlig sambo med dom finaste hundvalpsögonen man kan tänka sig.

Massa kramar


Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback