SWEET THUESDAY ♥

Hej alla fina bönor!
I övermorgon åker jag ju hem till Sundsvall och jag kan knappt vänta tills jag får träffa vänner & familj! Det är nästan så jag ser fram emot att mysa ner mig på tåget i 7h med datorn och massa tidningar. Oops vad jag kommer få ångra att jag har längtat efter tågresan, jag som brukar bli rastlös mellan Stockholm - Uppsala.

När jag är hemma ska jag även göra ett besök hos Nordljus . Det finns så himla mycket fint i deras butik och på webshopen.

Utanför butiken

Visst är det fint att blanda olika ljusstakar? Olika höjder, olika material

Mossa är otroligt fint att dekorera med nu på hösten, både ute i stora krukor och som på bilen ovan när mossan möter råa rustiga material .

Hoppas ni får en bra dag!
Kram


Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback