MONDAY EVENING

Hallå mina vänner!

Tanken idag var att åka till golfbanan och spela lite golf men viiips så kom den ack så härliga orkanen Katia och gjorde sig påmind. Oj oj vad det regnar och blåser ute! Det regnade till och med in genom ventilationen ovan för fönstren, eller fönsterluftarna som jag brukar säga :)

Idag blev det Mexikanska köttbullar till middag, passar bra en ruskig dag som denna

Muttis tomater är dom alllra godaste! Kostar några kronor extra men det är dom värda

Mums!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se den sista snutten av Ensam mamma söker.

Trevlig kväll!


Söta kommentarer
Postat av: Elin

åh såg super smarrigt ut! skulle man kunna få receptet?? :)

2011-09-13 @ 14:27:42
URL: http://thime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback