FRUKOST FRAMFÖR TV´N ♥

Helloo sweeties!
Riktigt ruggigt höstväder ute idag men jag ska ändå ta en prommis ner till stan och möta en god vän.  Det finns mycket att prata om över en matbit & kanske ett glas lördagsvin :)

Eftersom jag bakar rätt ofta finns det nästan aldrig "köpe-bröd" här hemma. Men ibland slinker det med en påse och om jag får bestämma blir det Lingon Grova. Med lite Messmör på blir det WOW-gott, varje gång jag tar första tuggan så blir jag förundrad över hur gott det är! Ni vet den känslan när man kan äta hur mååånga mackor som helst även fast man är proppmätt? Mums! :)

Nu måste jag verkligen fixa till mig så jag inte blir sen!
Ha nu en härlig lördag!
Kramar



Söta kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan. Nej det var inte igår! Ser du flytt stan, trivs du bra där nere? Vi köpte hus i somras i Sörberge på lundevallen. Trivs jättebra!

2011-10-22 @ 22:20:23
URL: http://johannafalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback