TRUE LOVE DOESN´T HAVE A HAPPY ENDING, BECAUSE TRUE LOVE NEVER ENDS ♥

God kväll alla pinglor!
Idag har  kärleken & jag tagit ett stort beslut som kommer att förändra mycket framöver. Hoppas verkligen att det är rätt väg att gå och att vi inte stöter på alltför många vägbulor.  Snart ska ni också få veta mina vänner.

Tog en sväng förbi Bagaren & Kocken idag och oj oj oj vad inspirerad jag blev.
Kika bara bilderna

Jag älskar verkligen mitt turkosa Gerbera porslin och jag tror nog att en rosa hjärt-form skulle matcha klockrent :)

Bagaren & Kocken finns även här för er som inte har vägarna förbi Göteborg

Nu är det te & vänd tia time!
Hoppas ni haft en underbar måndag!
Massa kramar





Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback