HUSMAN & FOTBOLL

God kväll i stugorna!

Mätt som en plätt sitter jag nu i soffan och kikar på fina bloggar och småtittar lite på Sverige- Holland.  Visst blir man så otroligt inspirerad av alla underbara människor som skriver så personligt i sina bloggar och visar upp sina kreativa sidor genom alla möjliga projekt. Jag får M. A. S. S. O. R. med idéer av personer som visar att dom kan & vill.

Just nu finns det några bloggar jag som jag blir lite extra glad av
.
Någons fru som skriver så underbart och utrycker sina känslor så det träffar rätt.
Gamla skolan som har världens finaste hem
Things you remember som visar de härligaste bilderna och skriver om lite allt möjligt

Ojoj, nu blev det 1-0 till Sverige! Heja Heja!

Panerad fisk, kokt potatis & remouladsås blev det till middag idag, rätten fick 10 stjärnor av 10 trots att sambon var lite skeptisk i början. Husmanskost är enligt mig det godaste som finns och oftast inte alls svårt, hemligheten att lyckas med paneringen är att blanda mjölet bland ströbrödet så det binder bättre med ägget.


Nu hejar vi fram Sverige till EM nästa sommar!

Massa kramar


 

 


Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback