TINTIN

Tjingeling bloggisar!
Hur mår ni idag? Jag mår finfint och nervositeten inför flytten börjar infinna sig.
Bara 3 dagar kvar på jobbet nu alltså. Shit pommes..! Måste börja avsluta allt som jag har pågående och kika igenom mina lådor som jag inte kollat i på 100 år. Kan finnas vad som helst där :)

I fredags var jag på Tintin 3D och mumsade massa popcon. Vi köpte en sån där meny med 1 stor popcornlåda och 2 stooora läsk. Herregud vad mycket läsk man får till, nästan så det bubblar ut läsk ur öronen efter bion. Pjuu!
Filmen i sig var sådär och jag blev faktist jättebesviken på själva "3D" grejjen. Någon mer än jag som blir snurrig i huvudet av det??

Nu ska jag kila den korta biten till köket och fixa middag!
Hoppas NI haft en finfin dag!
Kramar

Söta kommentarer
Postat av: Jill

Jahaa men vad spännande! :) Det är alltid mer jobb än man tänker sig, och det tar alltid längre tid än man tror... Nu har ju min pappa renoverat hela vår lägenhet och han har jobbat på sitt vanliga jobb om dagarna och sedan varit å jobbat hos mig på kvällarna.. Därför har det tagit lite mer tid! Imorgon kommer plattläggaren vara klar, men sen tar det ca 4 dagar innan wc, dusch, handfat osv är monterat! Jag tycker att det är så himla kul med att renovera och få skapa sin egna stil, så jag tycker att det är värt det, men alla tycker ju inte så :)

2011-11-15 @ 21:39:42
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Stäff

Jag tycker inte heller att 3d är bra:/ Tycker inte att man kan fokusera på något.. Hur var filmen för övrigt? Är lite sugen på att se den.

2011-11-20 @ 15:17:31
URL: http://troopies.blogg.se/
Postat av: Elena

Sådär faktiskt, trodde att det skulle vara lite mer "klura & fundera" men klart värd att se!! :)

2011-11-20 @ 21:10:28
URL: http://elenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback