BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Hej på er!
Och förlåt att jag inte skrivit på evigheter, har inte riktigt haft tid och det var varit 3000 andra grejjer i huvudet. Som att jag faktiskt ska börja på mitt nya jobb om mindre än 3 veckor, flytta till en helt ny stad & inte veta vart vi ska bo. Svärmor får stå ut med mig som inneboende ett tag men henne vill man ju vara vän med även när jag flyttar ut, så boende situationen måste lösas A. S. A. P. som vi säger på jobbet ;O)

Just nu längtar jag efter en kokos & pistagebrioche!  En semlebulle med glass i alltså! Mums!

Nu ska ställa mig framför spisen och göra pasta & skinksås
Massa kramar till er och STORT tack för alla kom kikar in här!

Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback