LETS GO RANGERS ♥ SARAH JESSICA PARKER

Ah vilken spannande kvall! New York Rangers emot Florida Panters i Madison square garden, riktigt haftigt och vilket tryck det blev nar Rangers gjorde 1-0! Jacob trivdes ungefar lika bra som jag har gjort pa Sephora ;)
Bra shoppingdag for ovrigt, vi bada kom hem med en hel del pasar och inte alltfor ont i fotterna.


Och vet ni!? Igar slank vi in pa en mysig italiensk restaurang i West Village & vem satt inte i langst inne i hornet om inte sjalvaste Sarah Jessica Parker! Hon var sa javla vacker alltsa, forsokte spela cool men det enda jag ville var att springa fram och fraga om jag fick ta ett kort. Knappt nere pa jorden an och ler sa fort jag tanker pa det.
Restaurangen heter Morandi forovrigt.

Nu ska vi ut och ta en ol. Bye!


Söta kommentarer
Postat av: Li

Har hittat din fina blogg!!! Men jag dör av avundsjuka!!! SJP, wow säger jag bara!!!



Spännande att se om du hittar nåt litet sött till vår mini! ;)



Ha det nu så underbart så ses vi när ni kommer hem!

2011-03-23 @ 09:04:32
Postat av: Mamma

Låter som ni har det hur bra som helst, -sova är väll inte att tänka på? -svårt att inte bli sugen att själv åka dit, får väll se om det blir av någon gång. Känns iaf. jättebra att ni Myyyser .....

2011-03-23 @ 21:47:45
Postat av: Jessica

Kul att höra att du får shoppat lite =)

2011-03-25 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback