AFTER A HURRICAN COMES A RAINBOW

Vilken underbar helg jag har haft.
Såå himla skönt att komma bort ifrån stan och bara vara.
När man är runt underbara människor spelar det ingen roll att regnet öste ner och att solen lyste med sin frånvaro.


Jag & Jacob passade Altas och jag tror att alla uppskattade att han följde med.
Det blev mycket bus och en hel del gos ;)


Sommarstuga-feelings!

Kl 08 blev jag väckt av en bufflande Atlas så det var bara att ta klä på sig och ge sig ut.
Inte en kotte var ute (förutom en hare)

En kopp kaffe & en tidning efter långpromenaden = Guld värt!


Nu ska vi ha en supersoft söndagskväll med glass och fruktsallad, ni med hoppas jag!

KRAM


Söta kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej hopp!! Kul att man hittat Dig här i bloggarnas värld!

Du ser ut att leva loppan och må underbart bra! Vad roligt!

Synd man inte fick träffa dig på jubilumet :-( Men vi kanske dyker på varandra något nere i Götet i sommar ;-)



Trevligt med lite läsning och att få se så fina bilder!!

Sköt om Dig!!

KRAMAR

2011-06-19 @ 17:07:50
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/
Postat av: Elena

Hej!

Vad kul att du är inne och kikar! :) Ja attans att jag missade jubileumet, ni hade säkert hur kul som helst! Du ser också ut att må gott och vilken fin liten kille du har, han verkar hur go & glad som helst :) Om du kikar förbi gbg får du höra av dig!

KramaR!

2011-06-20 @ 13:57:25
URL: http://elenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback