14/6

Då har man snart varit 8h på jobbet, både idag & igår har varit rätt hetsiga dagar. Mycket snack på telefonen samtidigt som jag försöker vara snabb som en rattlesnake i vårt nya datasystemet. Det är väldigt frustrerande när jag känner att inte riktigt förstår vad alla knappar och fält har där att göra, plus att det ibland går så seeegt att jag hinner bli stressad på köpet.

Men det är sådana här dagar som jag ser att jag har utvecklats mycket sen jag började, nu kan jag göra flera saker samtidigt utan att skynda för mycket och inte oroa mig för att jag ska glömma något. Det är skönt.

Nu ska jag ringa Jacob på interntelefonen och påminna honom att vi skulle ha gjort kväll för 15 minuter sen ;)
Flyttstädning av min lägenhet står på schemat.

Take care!


Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback