ATT HITTA INSPIRATION

God dag alla sköna bönor!
Igår satt jag på nätet och letade efter inspiration (som vi alla gör) & lyckades hitta House of Homes här. Säkert kommer längtan om att fixa till här hemma av att vi faktiskt bor ganska trångt.  Vårt hem behöver inga fler prylar men drömma kan vi ju alla göra & även om jag fullkomligt älskar rosa väggar hos andra är ändå vitt det jag alltid går tillbaka till. Mina naglar passa dock utmärkt i rosa!


Kolla vilken häftig lampa! Jag skulle verkligen vilja ha något sånt här.. inte helt säkert vart jag skulle sätta upp den men WOW alltså.


Snygg sänggavel som säkert är lätt att fixa själv

Om jag bodde i en fd lagerlokal lr källare skulle jag vilja ha det som ovan.
Häftigt & mysigt på samma gång

Kramar



Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback