SEEEG TISDAG

Herregud vilken långtråkig dag jag haft, inget att göra på jobbet och en ilande huvudvärk. Usch.
Skulle egentligen kört Body Combat idag med jag hade ingen som helst lust så jag gick förbi pressbyrån och köpte en Cosmo ist. Så nu sitter jag nerbäddad i soffan med en kopp te & en burk salta pingviner :)

Vi hade det väldigt bra i Stockholm föresten, på lördagen promenerade vi runt Dalarö där jag förövrigt åt den största mototskakan jag sett! God var den också! Sen var vi och hälsade på J´s syster och hennes bäbis.

 

 


Söta kommentarer
Postat av: Erlingana

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-12-06 @ 09:20:37
URL: http://erlingana.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback