BUSNEL ♥

Carolina Gynning är lika snygg som vanligt och självklart har hon en Busnel kavaj. Jag vill ockå äga en Busnel, min nya hang up. Synd bara att dom kostar skjortan



Kram



Söta kommentarer
Postat av: Emelie

Hej svägerska;) hittade din blogg nu via Josse, åh vad kul att läsa lite! Gud så typiskt, jag som sålde min knappt använda svarta Busnel i våras, hade tröttnat lite. Men nästa gång ni kommer till Sthlm så är mitt tips att kika in på Judits Secondhand på Hornsgatan, de brukar ha riktigt fina Busnel där ibland:) jag är nära vän med en som jobbar där, så brukar hälsa på och handla lite ibland, ska dit på mån tänkte jag, kan hålla ögonen öppna efter en B åt dig om du vill:) många kramar till dig och Jake fr Em, Fred & Liam<3

2011-08-26 @ 08:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback