PIFFELIPIFF ♥

Jag har ju gått och varit missnöjd med min hårfärg länge & igår svängde jag förbi frisörsalongen Graham & Sandra som jag bara hört positivt om. Lite nya slingor (det blev inte ett dugg oranget ?!?), en uppfräschning av topparna och jag känner mig jättenöjd! Skönt att jag äntligen försonats med mitt hårsvall!

Annars är det helt omöjligt att slöa till i det här vädret. Den energin man får av värmen hindrar en helt ifrån att sätta sig i soffan så imorse kilade vi iväg och köpte lite nya frön och blommor som jag planterat för att piffat upp balkongen lite. Längtar tills jag någon gång har en egen trädgård att odla & plantera i.

Nu ska jag försöka samla motivation till jobbet imorgon, skönt med en 4 dagarsvecka och på tordag tar vi flyget till Sthlm för att fira påsken.





Hoppas ni haft en underbar helg!





Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback