HAPPY MOTHERS DAY

Hej på er!
Här hemma har jag precis  slagit mig ner i soffan efter att ha vinkat hejdå till svärmor och tagit tag i disken, eller ja jag har stoppat den i diskmaskinen ;) Loove it!!
Min älskade mamma får vi fira när vi åker upp till Sundsvall om 2 veckor.
Har ett paket här som väntar på dig! :)

Vilken härlig helg det varit! Världens bästa väder, grillmys i parken & snygga Loreen som kammade hem vinsten i esq 2012. Kan det bli bätter? Tror inte det!


Underbar doft ifrån Gucci - en favorit i badrumsskåpet!

Nu är jag såå trött att jag knappt kan hålla mina blå öppna, hoppas ni
tagit tillvara på kvällen! :)
Massa kramar


Söta kommentarer
Postat av: Helena

Håller med om att de va grymt att Loreen vann =) Kan verkligen inte bli bättre.

Tycker du ska lägga ut lite bilder från lgh så man får se hur ni fått de =)

Ha de toppen!! massa kramar

2012-05-28 @ 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback