FÖRBEHÅLLSLÖS KÄRLEK ♥

Hej raringar!
Har precis satt i min en Gorbys, ja inte riktigt my typ of food men vad gör man när kylskåpet ekar tomt ;) Igår var vi och firade fina Alex som precis tagit examen & fått jobb. Kommer ihåg hur skönt det var att ha det fixat när jag själv gick ut för några år sedan.
Vi var först på Vapiano och gick sedan vidare till baren Le Rouge. En perfekt kväll för mig som inte varit ute på ett tag, nattklubbsutgång hade jag inte alls orkar med! Var superdupertrött imorse iaf ;)

Nu ska jag göra lite snacks för ikväll har jag paxat tv´n, hör och häpna, det blir
romantisk komedi här hemma!
Det gäller att passa på nu för om några dagar kommer det inte visas
något annat än fotboll här hemma :/

Jag längtar inte tills dess

Trevlig kväll!




Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback