ULTIMA SETTIMANA

Helloo Beautiful!
Gaaah vad är det för tok med vädret den här sommaren?!
I helgen har vi haft 2 helt underbara sommardagar och nu är det 17 grader adderat med regn & starka vindar. Blir tokig på detta :( För mig är sommaren en chans att ladda batterierna inför vintern, inte sitta hemma och höstmysa med te & tända ljus.. Tills solen smyger fram bjuder jag på några ljuvliga biler ifrån helgen, tyvärr fick jag ingen bild på årets första dopp ;)
Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar tills semestern börjar, som jag längtar!
Hoppas ni haft en finfin start på veckan!
 
Kramar
 

Söta kommentarer
Postat av: ulla

Men oj så fint ni har det där... är det erat landsställe eller vad gör ni där?

Svar: Nej tyvärr, det är ett lantställe som en vän fått låna över sommaren. Dock lika härligt för det! :)
elenandersson.blogg.se

2012-07-24 @ 15:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback