S.E.M.E.S.T.E.R.!.!.!

Goood morgon Lördag!
Det blev en lååång frukost här hemma framför simtävlingarna som precis har börjat.
Nästan så att jag börjar tro att J har planerat in vår semester efter OS ;)
 
Annars så steg jag upp tidigt imorse för att ta en runda runt sjöarna med min nya pepp-app. Förhoppningsvis ger den mig en extra boost för att få bort rulltårtan.
Tyvärr har jag inte lärt mig att göra "printscreens" från min HTC, annars tänkte jag lägga upp dem här på bloggen så kanske jag kan peppa någon annan att också komma igång :) Om det är någon som vet hur eller om det går så får ni gärna hojta till! :)
 
Nä nu får vi se vad dagen bjuder på!
Ha det fint!
Kramar
 

Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback