FREDAGSMIDDAG PÅ G

Helloo sunshines!
Ja veeet jag är så frånvarande på bloggen nuförtiden :/ Uppdaterar lite oftare på instagram @anderssonelena om ni vill följa med där :)
Nu har jag ynka 2 jobbveckor kvar att kämpa undan, sedan blir det semester för hela slanten! Förhoppningsvis blir vädret bättre också, annars tar vi nog en tripp ner till Cefalu för någon sol måste man ju få! ;)
 
Världen finaste klocka fick jag i present utav kärleken
T. A. C. K.
 
Nä nu måste jag ta och byta mina leobyxor till något mer anständigt för ikväll blir vi bjudna på middag av grannarna på andra sidan parken! Härligt med fredagsmys!
 
Hoppas ni får en finfinkväll bloggisar!
Kramar

Söta kommentarer
Postat av: dominic

Oj, skitsnygg. Gillar att den är ganska ren, alltså utan för mycket detaljer här och där. Har också funderat på att köpa klocka, ska kolla in Marc Jacobs hemsida :)

2012-07-14 @ 13:20:07
URL: http://youngadults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback