BOKAT & KLART

Hej raringar!
Jaa! Nu är resan bokat och om 2 veckor drar vi söderut mot varmare breddgrader. Det får räcka med det här skitvädret nu, jag vill ha solgaranti & varför inte åka tilbaka till underbara Celafu :)
Annars så har jag & rulltårtan (den som fastnat runt mina höfter) varit ute och spatserat ikväll, tack vare sötaste Josse som drog ut mig på en prommis runt sjöarna. Skönt med lite tjejsnack också för det behövs verkligen när man som jag följt med sambon till en ny stad :)
 
Hoppas att ni haft en mjukstart på veckan!
Sov gott!
 

Söta kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Härligt med en solsemester! Det kan verkligen behövas efter denna sommar ;)

svar: Haha! Jag orkade springa 10 minuter, sen trodde jag att jag skulle svimma ;) Går som en anka idag så det bli kanske en pw ikväll, annars får den vänta tills imorgon ;)
Och skaffa appen! Plötsligt kan man "tävla" mot sig själv vilket peppar massor :)

2012-07-26 @ 13:14:39
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback