ATT HA HAFT VÄRLDENS BÄSTA MIDSOMMARHELG , DEL 1

Vakna upp i en kluckande segelbåt med finaste sambon bredvid sig, fylla 26 år på årets ljusaste dag & veta att man har en hel helg med midsommarfirande framför sig med härliga människor är U.N.D.E.R.B.A.R.T










Söta kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Jasså! :D Detta blir min tredje också, första har ju hittills varit bäst men jag blev inte direkt besviken på förra, gillade alla grejer förutom borsten och läpp-pennan då det inte riktigt var min färg! Ska bli riktigt spännande att se vad månadens innehåller! Jag har redan fått hem min men kommer inte kunna hämta den förrän imorgon kväll så får vänta en stund till! :)

2012-07-03 @ 15:45:40
URL: http://annasofiekarlsson.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback