YASURAGI - INRE RO & HARMONI

Hej godingar!
Här har jag precis kommit hem ifrån bion och hunnit med att dricka en kopp fläderte, MUMS! :)  Det blev Hamilton filmen med Persbrandt. Jag tyckte den var sååå bra!
Lätt 5 + ifrån mig!!

I helgen tog jag ju med J på en hemlig födelsedagstur och precis innan vi skulle åka luskade han ut vart vi skulle. Han ställde 1000 frågor och jag som verkligen är helt genomskinlig när jag ljuger kunde inte lura honom.
Men han blev dundersuperglad iaf så det gjorde inget :)


Här är vi 2 innan vi gick på japansk tvagningsvisning.
Tvagning är en typ av cermoni som först ska rena kroppen & sedan själen.

Våra Yukator (?) hänger prydligt i badrummet :)

Vi badade tills våra händer blev alldeles skrynkliga, åt väldigt mycket frukt och drack litervis med nyttigt spirulinate. De varma källorna var helt otroliga och jag kan verkligen förstå varför Yasuragi är så poppis.
Maten var också topnotch och jag lyckades knäppa några bilder som jag ska visa er någon dag.

Vi kände oss väldigt rena både fysiskt & psykiskt när vi åkte hem.
Nu har vi förhoppningsvis ork att ta oss igenom den här skitvintern! 
Sov gott inatt!



Söta kommentarer
Postat av: Josephine

SÅÅÅÅ mysigt!!

2012-01-18 @ 22:11:10
Postat av: Jill

Vad härligt det där såg ut!! Sånt borde man unna sig lite mer :-)

2012-01-19 @ 19:35:12
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Elena

Helt galet härligt var det! :)

2012-01-19 @ 21:15:33
URL: http://elenandersson.blogg.se/
Postat av: Lifestyle by moi

Underbart med Spa, kan rekomendera Arkens Spa (på Hisingen) om ni ska gå i framtiden. Var där för någon vecka sedan och det var otroligt fint.

Ps, Tapeten är från Rusta, 99 kr rullen;-)

Ha en bra fredag!

2012-01-20 @ 19:14:25
URL: http://www.lifestylebymoi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback