THE MIND IS EVERYTHING. WHAT YOU THINK, YOU BECOME ♥

Todelooo alla bloggläsare!
Söndag idag och Stockholm är nypudrat! Härligt! :)

Det är riktig tösnö ute och efter lite snöbollskastning imorse har jag insett att min siktförmåga inte är som den borde. Jag får nog smygträna lite så inte bara jag får snöbollar i nacken när man är ute och busar..


Mina favoriter just nu

Nagellacket ifrån Sephora är toppbra och sitter som berg!


Annars har jag nyss kommit hem ifrån en låång prommis med en vän jag inte träffat på länge. Nu när vi båda bor på samma ort hoppas jag verkligen att vi kommer ses oftare

Hoppas ni får en mysig söndagskväll!
Här hemma blir det stuvade makaroner och falukorv framför Så ska det låta :)
Massor med kramar till er!





Söta kommentarer
Postat av: marcheline

älskar makeup stores produkter :)

2012-01-27 @ 19:26:54
URL: http://xomarcheline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback