24 JANUARI

Hello sötnötter!
Aj aj aj vad mitt huvud har bultat idag.. Vill bara att det ska bli natt så jag
får sova bort den här förkyldningen.
Visste ni föresten att Icefilms/Megavideo är nerstängt? Klickade in där idag och FBI har visst stängt ner hela sidan... Hympf* 

Tv´n har alltså fått vara mitt sällskap idag och jag uppriktigt förvånad över vad som sänds på tv dagtid. Det är exakt samma serier som för 10 år sedan då jag skulle börja gymnasiet. Vad är detta lixom? Vem gillar egentligen Våra bästa år, Gilmore Girls & serien med den amerikanska pastorn m.fam?

En liten bild på vår middag när vi var på Yasuragi, lammfile med risbollar

Nu blir det att invänta sambon sedan ska vi väl fixa något ätbart :)
Trevlig kväll på er!

Söta kommentarer
Postat av: therese

oh men gud vad gott!

2012-01-25 @ 11:09:43
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback