HAPPT VALENTINES DAY! ♥

God kväll bloggisar!
Ett litet kärleksinlägg så här på kvällen :)
Hur har ni haft det idag? Jag och hjärtat lyxade till det med bio och såg En gång i Phuket. Filmen var verkligen helt underbart rolig och jag skrattade mest hela tiden ;)
Ett måste att se alltså!

En liten vink till J som brukar kika in här ibland


I helgen var vi nere i Göteborg för att hämta alla möbler och städa ur lägenheten.
Oh my vilket jobb! Hur vi har lyckats fått in så mycket grejjer på 37kvm kan ingen veta..
Nu blir det till att rensa innan vi flyttar till nya lägenheten så vi inte drar med oss en massa onödigt "skräp". Jag hade oroat min inför flyttstädningen men det klarade vi utan anmärkning som tur var. Pjuu!
Helgen avslutades med skridskoåktning & korvgrillning på Härlanda tjärn.
Superhärligt!!!

Hoppas ni haft en fin dag!!!
Kramar



Söta kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Ja det är ju ett tag kvar till sommaren men våren kommer iaf snart :)

2012-02-19 @ 14:32:57
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback