ATT VÄNTA PÅ JULAFTON

God morgon vänner!
Hur har ni det så här dan före doppareda´n?
Här hemma står julgröten på spisen och vörtbrödet som jag bakade i fredags är uppskuret. I veckan har jag trotsat min förkyldning och både jobbat, bakat och sprungit runt som en tok efter julklappar. Idag känns det i hela kroppen kan jag säga.. Puuh.

BIlderna ovan är tagna för några veckor sedan när jag var iväg till Göteborg. Julbordet på Thörnströms kök är väldigt personligt och inte alls så där storskaligt som många andra. God mat har de också! ;)  Posthotellets bar fick även ett besök innan det var dags att bege sig.. Visst är det fint pyntat?
 
Men nu ska jag äta lite frukost och slita med mig J till Bromma för den sista inhandlingen.
Sen ser jag framemot 11 dagars ledighet!!
 
Sköt om er!

Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback