LOVELY SÖNDAG

Tjingeling bloggisar!
Hur mår ni idag? Jag har precis kommit hem ifrån en loppisrunda med mamsen & känner mig boostad med ny energi. Tänk vad lite sol & värme kan göra för humöret ;)
Igår var det grillpremiär här hemma och ikväll ska jag träffa
mina 2 söta vänner Elin & Maria.
Pizza & mys står på schemat. Härligt!


Två fynd fick följa med mig hem.
En zinkhink för mitt snart köpta olivträd och en gammal plåtask som jag ska ha mitt hembakade hårdbröd i.

Nä nu ska jag ta och grundmåla en gammal stol som jag håller på att fixa till.
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska spraymåla den sen eller använda vanlig färg.. Hmm.. vi får se.

Hoppas ni får ett härligt slut på helgen
Kramar



Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback