JACOB HAR FULLT UPP ...

Klockan är 21:25 och jag är extremt uttråkad.. Jag kan lika gärna gå och lägga mig.
Jacob är djupt koncentrerad i finalhockeyn, han har halva handen innanför byslinningen, han pillar sig i naveln och ser allmänt "manlig" ut.
Det pustas & frustas ifrån andra sidan av soffan..
nedan är är ett ax-plock av vad jag hört ifrån hans håll sista halvtimmen..




Söta kommentarer
Postat av: Em

Hehehe, fina barndomsminnen det där från när pappa och Jacob hoggade TV:n så fort det var sport på tablån;)Men nu är det slut väl, eller är jag helt ute och cyklar nu?:D

Hoppas ni får en mysig fredag så hörs vi om sön imorgon då typ, gulle er som kan passa den lille illbattingen<3

Stor kram!

2012-04-20 @ 09:14:01
URL: http://missmonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback