RAINBOWS APOLOGIZE FOR ANGRY SKIES

God kväll alla fina!
Hoppas allt är bra med er! Visst känner man sig tacksam för allt man har efter en sån här helg med allt det hemska som har hänt i Norge? Det bästa vi har är faktiskt gratis.
Här hemma har vi haft en rätt lugn söndag. Långfrukost till Amazing race, 3 tvättar & 1,5h golf på ranchen. Jag börjar faktiskt få knyck på det där vilken är riktigt roligt.
Det enda (!?) som stoppar mig är mitt härliga tålamod.

I helgen har det även blivit en hel del godsaker samt ett & annat återfall av Coca Cola Zero. Men imorgon är det måndag och vi vet alla att måndagen är dagen för förlåtelse.



Med det önskar jag er det bästa som vanligt

Kram



Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback