NYINFLYTTAD

Hej pinglor!
Har ni hunnit fixa alla klappar än? Jag är nästan klar faktiskt, inväntar bara de 3 sista som jag beställde hem i hopp om att få dem innan jul.  Än har jag inte sett skymten av avin. Annars är det några som får blir utan helt enkelt ;)

Vi har även blivit granne med Globen i dagana. Det är fortfarande ett S. T. O. R. T.  stycke kaos i lägenheten men fixandet får nog vänta till nästa vecka. Eller till efter nyår. Mamma har hintat om att hon kommer förbi då och av tidigare erfarenhet blir det ändå "omstädat" hur rent jag än tycker vi har det.
Mitt bland alla grejjer står det dock lite tomtar här och där såklart ;)

Hoppas ni får en superdunder härlig "det är bara 4 dagar kvar till jul" dag.
Massa kramar!



 


Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback