TISDAGSBEAT . . .

God kväll bloggvänner!
Hur har ni det? Jag har precis kommit hem och ligger och väntar på att min vän My´s lägenhet ska dyka upp på Äntligen hemma.  Ni ska bara veta hur fint hon fått det :)

Mitt bultande huvud ger ett skönt beat till det hela. Bom Bom Poff Bom..





Idag är det precis 13 dagar kvar tills vi får nycklarna till vår älskade lägenhet.
Jag längtar så otroligt mycket efter att lämna den här sunkiga flyttlådan vi bor i nu. Innan vi städar ur den ska jag visa er hur vi bott de sista 5 månaderna, ni kommer inte att tro på hur mycket saker man får plats med i en 45 kvm´s 2a.

Nä nu ska jag göra te & en prickigkorvmacka!
Hoppas ni får en mysig kväll!
Kramar




Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback