I L♥VE U

Jag har en fundering, kan någon förklara för mig varför en del par kommunicerar ut all sin kärlek via Facebook.

Att kommentera en bild eller kanske skriva något sockersött i sin status är en sak men att bombardera varandras väggar med kärleksförklaringar är något jag inte riktigt förstår. Är det inte bättre att skriva en lapp och lägga i sin kärleks jackficka eller skicka ett SMS? Nu lever jag med en man som knappast är speciellt aktiv på facebook men jag tror ändå inte att jag hade känt något behov att styrka våra känslor för hela världen via hans vägg.

Jag ska inte säga att jag inte gillar facebook för det gör jag men jag är nog mer en passiv facebookare som tar del av alla andra. Tur är det väl då att det haglar in statusuppdateringar för om det bara var sådana som mig där hade inte facebook varit så roligt

KRAM


Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback