3 VECKOR KVAR TILL JUL

Tjingeling mitt i snökaoset!
Gosh vad det snöar ute just nu, och ingen är gladare än jag! Tror nästan att jag är den enda som har gillat snön och kylan som varit de sista dagarna :) 
 
Första advent ju i söndags och det firade jag & J med hemmagjord tomtegröt och en vörtbrödsmacka med julskina på. Medan solen var uppe passade vi på att åkta vi ut till Ingarö och spatsera. Har några helt underbara bilder därifrån som jag måste visa er i nästa inlägg :) Annars bestod förra veckan av mycket jobb, piffande av hemmet och middagar med goa vänner.
Förra veckan härmade jag även Ernst och hittade en massa skogs-piff till hemmet
 
Hoppas ni får en mysig tisdagskväll!
Kramar
 
 
** Kom på att jag måste varna alla kära läsare för en glögg jag drack igår,  Dufvenkrooks chili & choklad. Det var nog det absolut värsta jag druckit.. Köp inte alltså! :(
 

Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback