GRÅDASSIG ONSDAG

God morgon Sunshines!
Här kommer ett inlägg från någon som inte alls är på något solskenshumör idag. Imorse när klockan ringde fick jag lov och sätta mig en stund på sängkanten för jag var så yr, känns som jag drömt 1000 olika drömmar och visste knappt om det hade hänt på riktigt eller ej. 
Det första som slår mig sedan är  - Gaaah, hur mycket kan det regna egentligen? Varje jäkla dag, samma visa!  Morgonen fortsatte självklart i samma förvirrade anda. Inga kläder att ta på mig (?) , känner mig blek som ett lik, (förvisso sant) upptäckte att mitt favorit halsband gått sönder (nej!) & kom självklart försent till jobbet (pust). 
Ja you name it,  bra start på dagen.

Föresten, jag såg reprisen på Svenska hollywoodfruar igår. Fy bövelen vad den där Gunilla är hemsk! Hon körde med riktigt fula knep för att få med sig sin lilla tjej till ett event där hon skulle ställa sig på scen och sjunga. Flickan hade precis haft feber och var super krasslig i halsen. Plus att hon inte ville!
Stackars liten, riktigt jobbigt och se på!
 

Hoppas ni får en bra lill-lördag!
Kram


Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback