DEN NIONDE OKTOBER

God morgon Söndag!
Idag är vi uppe tidigt här hemma och kanske inte så konstigt det för vi tog en låång sovmorgon igår och vaknade 11:00 ;) Ingen av oss var speciellt sugna på att fixa någon frukost så vi tog oss till ett av mina favoritställen, Egg & Milk.
Ett riktigt frukost/bruch-hak med en mycket "American diner" feeling!

Ett måste att besöka om man är i Göteborg

Kassa och serveringspersonalen har rosa-vita 50-tals inspirerande kläder på sig, synd att jag inte fick med någon på bild.

Visst är det härligt med såna här menyer? Älskar dom där vita "klick" bokstäverna

Härifrån går ingen hungrig ;)

Idag är planerna är att måla det 2a lagret på en spegel som jag håller på att göra om och sen tänkte jag att jag ska gå tavel/ramjakt på IKEA

Dagens middagsfix blir hemgjorda hamburgare & rostade potatisklyftor. Yummieyummie!

Ha en happy-dag så ses vi snart!
Kramar

Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback