I COULD HOLD YOU FOR A MILLION YEARS

God kväll alla sköna bönor!
Första oktoberveckan har vi framför oss nu kära bloggisar, känns lite overkligt att det redan är höst! Tiden bara svischar förbi i rasande fart.


Efter jobbet åkte vi till IKEA och då krävs det en korv för att hålla humöret uppe.

Kärleken hade bokat tvn kl 20:00 ( 2an av alla kanaler, vem ser på den nu för tiden föresten?) men jag har tur, ser att han har somnat i soffan, möjligtvis av utråkning?  Bäst är det iaf att snabba sig att byta kanal till Ensam mamma söker. Klick Klick!

Hoppas er vecka har startat bra och ha en mysig kväll!
Kramar






Söta kommentarer
Postat av: Elin

blir alltid lika glad du du gjort en uppdatering! Älskar din blogg hjärtat :)

Har lagt upp ett recept på en underbar marmelad i min blogg som jag kan tänka mig att du skulle tycka vara roligt att göra till helgen :)

2011-10-04 @ 11:33:59
URL: http://thime.blogg.se/
Postat av: Elena

Åh jag ska kika in direkt! Jag har alltid trott att marmelad är svårt att göra så det har blivit en rutin att köpa på affären :/ Jag ska absolut testa för det är ju såå himla gott! ♥

2011-10-04 @ 19:00:07
URL: http://elenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback