NYTT KAPITEL

Toodeloo soliga måndag!
Nu är den stora hemligheten ute på jobbet och jag kan även berätta för er bloggvänner! Man vet aldrig vilka som läser.. ;)
Vi ska flytta till Stockholm, den kungliga huvudstaden! Woop Woop!

Jag kommer att flytta först och J kommer att komma efter när han hittat
något jobb som han känner känns rätt.
Viktigt det där att vi båda inte bara ta något "out of the blue" för att vi ska flytta så snabbt som möjligt. 18 november jobbar jag min sista dag här och den 21 gör jag min debut på det nya jobbet.
S. P. Ä. N. N. A. N. D. E. 


** Drömma, fantisera, planera **



Söta kommentarer
Postat av: therese

men vad kul!! :) vart bor du nu?

2011-10-24 @ 19:26:17
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback