LITE HÖSTINSPIRATION ♥

Hello finisar!

Vädret har visat sig på sin bästa sida idag och jag är på bättre humör! Puuh! Det är riktigt jobbigt att vara grinig faktiskt. När jag väntade på att J skulle bli klar med jobbet satt jag och knåpade ihop ett litet höstkollage. Om ni inte redan lekt runt på Polyvore, klicka dit direkt om ni gillar pyssel, mode, färg & design. En lekplats för såna som mig :) 



här

Hoppas ni haft en bra dag!

Stor kram ifrån mig




Söta kommentarer
Postat av: deniseholmsten

jätte fin inspiration! puss på dig!

2011-10-20 @ 20:44:44
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Eller hur! Detta är första gången jag gjorde det eftersom det var så sjukt billigt. :D annars brukar jag bara fixa lösnaglar själv och det blir ju inte i närheten lika snyggt. xD



fin inspiration! :D

2011-10-21 @ 06:38:24
URL: http://catchtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback