MITT I VECKAN

God morgon onsdag!
Hoppas ni mår bra idag finisar! Imorse vaknade jag av att min näsa var så pass igentäppt att jag inte kunde få in de minsta luft.  P. A. N. I. K.  
Tur att jag hade nässpray hemma.
Budandet på lägenheten fortsätter, vi var tyvärr inte ensamma om att vilja ha den. Riktigt svårt det där med att sätta ett "tak" på något man fattat tycke för. Vissa saker är man ju bara mer redo att ge mer för. Eller hur? Vi får helt enkelt se hur det går.



Igår gjorde jag ett storkok Chili con Carne så jag ser riktigt fram emot lunchen idag, vissa maträtter är verkligen godast dagen efter. 
Hoppas verkligen ni får en härlig onsdag!
Massa kramar


 


Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback