HEJDÅ GÖTEBORG

God morgon Lördag!
Igår hade jag alltså min avtackning på jobbet och det kunde inte blivit bättre. Jag är verkligen jätte tacksam för att jag hamnade "rätt" direkt efter utbildningen. Tårarna höll sig med nöd och näppe borta under alla kramar & hejdå men när jag gick utanför dörren kunde jag inte hejda dom alls.  Hej störtflod. Vet inte alls varför jag grät men summasummarum : Jag har haft det väldigt bra på Bertling och jag hoppas verkligen att jag fortsätter att hålla kontakten med några


Nu har jag precis skickat iväg kärleken för att byta däck och jag ska ta tag i
städningen & packningen.
Btw börjar jag faktist gilla min nya hårfärg.. *Oopsii
Om någon timme åker vi mot Stockholm!

Hej då Göteborg!!!



Söta kommentarer
Postat av: Jill

Du är säkert jättefin i den nya färgen! hade varit kul med för och efter bild :)

2011-11-20 @ 14:56:28
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Elena

Jovisst kommer det en efterbild!!! :)

2011-11-20 @ 21:08:13
URL: http://elenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback