ETT LIVSTECKEN ♥

Bonjour!
Förlåt för att jag vipspoff försvunnit härifrån. Mycket som hänt & jag har varit tokförkyld så motivationen att slå mig ner framför datorn har inte funnits där. Iaf inte när jag spenderar hela dagarna vid datorn på jobbet. Vilka starka vindar vi haft i Göteborg i några dagar nu, har ni också haft det hos er? Nästan så det kittlades i magen när vinden tog i en.

Älsk & jag letar bil för fulla muggar och äntligen har vi enats om vad vi vill ha. Iaf i detta nu, bäst att snabba på det här köpet medans jag är nöjd med vad han vill ha ;) Nu gäller det bara att hitta just den and it´s not going to be easy peazy lemon squeeze!

Hoppas ni ätit en smarrig frukost & tagit tag i dagen!



Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback