GÖR MAN GOTT FÅR MAN TILL SLUT GOTT ♥

Ojoj, när jag kom hem bestämde jag mig för att ta tag i det sista här hemma och gud va härligt det känns nu när det är rent & fint. Dax att tända ljusen, läsa nya Elle och mysa ner mig i soffan med en kopp fläderte, vardagslyx!


Mina tomatplantor växer som attans och det böjar bli tid för att byta kruka


Öster Haninge kyrka med det snea kyrktornet, historien går att snickaren skämdes så mycket över sitt arbete att han tog livet av sig. Men visst är det rätt charmigt? Har en cool bild på dopbarnet själv men jag vet inte om jag får visa upp honom här på bloggen så jag väntar med den bilden.

Hoppas ni får en mysig kväll!



Söta kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback